Як правильно спроектувати освітлення магазину та бутика?

Освітлення магазину – це не тільки ключовий елемент його декору, а й фактор, що істотно впливає на комфорт покупців і, відповідно, на їх рішення щодо покупки. Тому, якщо ви хочете, щоб ваш магазин процвітав, ви маєте знати, як вибрати таке освітлення, яке буде комфортним для відвідувачів та працівників.

Зміст:

Підбираємо світильник для вітрини та торгового залу

освітлення магазинуВибираючи освітлення в магазин, потрібно звернути увагу на основний поділ світильників для цієї мети. В цьому випадку ми розрізняємо:

  • загальне освітлення;
  • допоміжні точки світла.

На невеликих стендах в торгових центрах або бутиках зазвичай використовується додаткове освітлення, наприклад, для освітлення прилавка. Розташування світильників в магазині має відповідати як його поверхні, так і характеру. Однак при проектуванні освітлення для магазину ми також маємо враховувати структуру самого приміщення, включаючи висоту стель, а також їх тип. На натяжну стелю ми не будемо встановлювати важкі світильники. Вбудоване led освітлення для магазинів буде працювати набагато краще.

Незалежно від того, наскільки велика квадратура магазину, освітлення повинно правильно відображати наш асортимент, а також гарантувати безпеку роботи персоналу, що працює з ним. У зв'язку з тим, що магазини висвітлюються практично цілодобово – незалежно від годин роботи, варто вибрати освітлення, яке буде найбільш економічним варіантом. Тому світлодіодне освітлення для магазинів користується найбільшим попитом – воно надзвичайно енергозберігаюче та при цьому довговічне.

Освітлення в магазинах та бутиках – яких помилок уникати?

Щоб можна було легко міняти вітрини в окремих зонах магазину, весь простір має бути ефективно освітлений. Освітлення тільки обраних частин магазину, які добре поєднуються з декором, може бути недостатнім. Недоосвітлена зона може викликати у покупців несприятливі почуття. Багато з них будуть сприймати представлені на вітрині товари як нижчої якості або можуть байдуже пройти повз них, не маючи можливості розглянути ближче. Для рівномірного розподілу освітлення в магазині варто використовувати вбудовані світильники на стелю, наприклад, вбудований світильник CARO – Azzardo. Останнім часом особливо популярні також трекові світильники, які дозволяють адаптувати напрямок світлового потоку в потрібну точку. Рекомендуємо вивчити асортимент бренду Nowodvorski.

Як розрахувати освітлення торгового залу?

освітлення магазинуСила світла має бути різною для різних типів магазинів. У супермаркетах та гіпермаркетах інтенсивність освітлення повинна складати близько 750 люкс. Для ексклюзивних універмагів, таких як Ikea, тобто магазинів самообслуговування з високими цінами та ексклюзивним декором, сила світла повинна бути в межах 250-500 лк. Для салонів високого класу та невеликих місцевих магазинів інтенсивність світла повинна бути в межах 150-200 лк. Кількість світла прямо пропорційно квадратурі магазину.

Зовнішнє освітлення магазину

Не менш важливим є відповідне освітлення зовнішнього фасаду. Вітрина – це елемент, який спонукає наших клієнтів зайти всередину та побачити весь асортимент. Ось чому висвітлення вітрини магазину грає таку важливу роль, та з цієї причини ця зона має бути навіть яскравіше, ніж інша частина нашого стенду. Тут чудово підійдуть стельові світильники на магнітних шинних системах. Такі світильники гідно підкреслять товар на вітрині, що не засліплюючи проходять повз потенційних покупців.

Освітлення вітрини магазину в торговому центрі – на що звернути увагу?

Освітлення – прекрасний спосіб звернути увагу на ваш стенд покупців, які прогулюються по торговому центру. Однак для цього освітлення повинно викликати у них позитивні асоціації та змушувати сприймати магазин як унікальний. Залежно від асортименту та характеру магазину, слід вибирати світло різного кольору:

  1. Щоб залучити більше заможних клієнтів та змусити їх сприймати наш бутик як ексклюзивне місце, ми маємо використовувати діодні світильники для магазину з теплою колірною температурою.
  2. Однак, коли ми хочемо привернути увагу більш молодого споживача, краще використовувати світло з холодним відтінком.

Освітлення в магазині одягу: примірочна, прилавок

Отже, потенційний покупець в вашому магазині. Наступне завдання – змусити його здійснювати покупки. І тут вже світло в інших зонах важливіше.

Ще одне місце в магазині одягу, де важливу роль відіграє освітлення, – це примірочна. Саме тут наші клієнти приймають остаточне рішення про покупку даного товару або відмову від цієї ідеї. Щоб замовник більш прихильно поставився до вашої пропозиції, рекомендуємо використовувати освітлення в примірочної, яке підкреслить сильні сторони товару. Тому кімната повинна бути яскравою, а світло рівномірно поширюватися по ній. Крім того, важливо, щоб воно не спотворювало, наприклад, колір одягу або аксесуарів.

Зверніть увагу на прилавок, де відбувається вся транзакція. Його акцентування за допомогою грамотно підібраного світла настільки важливо, що покупець йде до каси, коли хоче завершити покупку. Так що його має бути легко знайти навіть у великому магазині. Крім того, прилавок – це робоче місце для персоналу магазина, тому та його освітлення повинно бути комфортним для співробітників. Особливо, коли вони працюють за комп'ютером. Правильно розташовані точки світла дозволять уникнути ефекту відблисків.

Відгуки

Поки немає жодного відгуку. Станьте першим!
Тільки авторизовані користувачі можуть залишати відгуки Вхід